لیبل زن
09
اکتبر

مراکز فروش دستگاه لیبل زن

مراکز فروش دستگاه لیبل زن

ممکن است تا کنون دستگاه لیبل زن را در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های بزرگ دیده باشید. دستگاه لیبل زن چیست؟ مراکز فروش دستگاه لیبل زن کجاست؟ اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دربارۀ دستگاه لیبل زن و نحوۀ خرید این دستگاه کسب کنید با ما همراه باشید.

کلمه لیبیل به معنای برچسب یا اتیکت است. از این لیبل برای معرفی و زدن قیمت روی کالا استفاده می‌شود. دستگاه لیبل زدن وظیفۀ زدن برچسب روی کالا را بر عهده دارد. در فروشگاه‌های بزرگ که کالا همان‌جا بسته‌بندی می‌شود باید کالا برچسب نام محصول، وزن، قیمت و… را داشته باشد. یک فروشگاه بزرگ و مدرن، فروشگاهی است که از تجهیزات مدرن و بروزی برخوردار باشد. چنین فروشگاهی می‌تواند اعتماد خریدار را جلب کند. یکی از این تجهیزات مهم دستگاه لیبل زن است.

دستگاه لیبل زن یا همان لیبل پرینتر، با استفاده از هد حرارتی عمل چاپ را به وسیلۀ لیبل حرارتی انجام می‌دهد. دستگاه لیبل زن از اجزای مهمی نظیر مین برد، نرمال هد، موتور و غلتک فید و نگه‌دارندۀ ریبون و لیبل تشکیل شده است.

دستگاه لیبل زن در چه مکان‌هایی قابل استفاده است؟

لیبل زن
لیبل زن

دستگاه لیبل زند در بانک‌ها، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌های بزرگ، رستوران‌ها و کترینگ‌ها، داروخانه و بیمارستان‌ها و برخی مراکز اداری استفاده می‌شود. این دستگاه مجهز به پورت‌هایی است که امکان استفاده از دستگاه لیبل زن را در هر مکانی برای شما فراهم می‌کند.

بیشترین کاربرد لیبل زن در صنایع غذایی و فروشگاه‌ها است. هنگامی که شما به فروشگاهی می‌روید و مادۀ غذایی را انتخاب می‌کنید مشخصات محصول از قبیل قیمت، تاریخ انقضا و… را از روی لیبل مطالعه می‌کنید. وجود لیبل روی کالا در واقع مانند شناسنامۀ کالا است و بسیار ضروری است. در صورتی که کالایی لیبل نداشته باشد شما یا به فروشنده اطلاع می‌دهید یا از خردی کالا صرف‌نظر خواهید کرد. به‌علاوه برخی محصولات مدام در حال تغییر قیمت هستند و لازم است که قیمت آن محصول بسته به قیمت روز تغییر کند، از این رو از دستگاه لیبل زن استفاده می‌شود.

لیبل زن دو مدل دارد:

لیبل زنی که با استفاده از چسب مایع روی محصول بسته‌بندی چسبانده می‌شود و لیبلی که در کارخانه با فشار روی محصولات چسبانده می‌شود.

خرید دستگاه لیبل زن

قبل از خرید لیبل زن، دستگاه را در دست بگیرید و خوش دست بودن آن را امتحان کنید. هنگام کار با دستگاه لیبل زن باید خسته نشوید و کار با آن برای شما راحت باشد. از میزان حافظۀ دستگاه قبل از خرید مطمئن شوید. در صورتی که مدل یا برند خاصی مدنظرتان هست از قبل در اینترنت پرس‌وجو کنید و با خواندن نظرات کاربران اطلاعات خود را دربارۀ محصول بیشتر کنید.

فونت و فریم‌های دستگاه لیبل زن را بررسی کنید. این دستگاه رنگ‌بندی‌های متفاوتی هم دارد. قیمت این محصول تحت تأثیر کیفیت، میزان حافظه و… است. از خرید محصول باکیفیت قبل از خرید اطمینان حاصل نمایید. می‌توانید قیمت این دستگاه را در سایت‌های مختلف مقایسه و مشخصات محصولات را بررسی و مورد مقایسه قرار دهید.

لیبل زن انواع مختلفی دارد. برخی از دستگاه‌های لیبل زن به صورت چاپ لیبل رول هستند. از این دستگاهها در فروشگاه‌های بزرگ که نیاز به سرعت عمل بالا دارند، استفاده می‌شود. به این صورت که برچسب‌ها در تعداد زیاد به صورت رول شده در دستگاه وجود دارند و توسط دستگاه لیبل زن به سرعت روی محصولات یا سایر مواد غذایی چسبانده می‌شوند.

خرید لیبل زن از میزونسیتو

برای خرید دستگاه لیبل زن باید دقت کنید از مرکز معتبری خرید کنید که کیفیت و ضمانت کالای خریداری شده را تامین کند. گروه مهندسی میزونسیتو با ارائۀ انواع لیبل های ترازو و لیبیل پرینتر درزمینهٔ ارائه سخت‌افزارهای فروشگاهی در این زمینه پیش‌قدم است. همچنین این شرکت در زمینۀ ارائۀ انواع ترازوهای فروشگاهی، صندوق‌های مکانیزه و … با بهترین برندهای روز ایران و دنیا در این زمینه فعالیت می‌کند. اگر هنگام خرید دستگاه لیبل زن اطلاعات کافی ندارید می‌توانید قبل از خرید از راهنمایی و مشاوره گروه مهندسی میزونسیتو استفاده کنید. برای دریافت مشاوره و خرید هم اکنون با ما تماس بگیرید.