قیمت ترازوی فروشگاهی
01
سپتامبر

لیست قیمت ترازوی فروشگاهی

لیست قیمت ترازوی فروشگاهی

 وسیله‌ای که در فروشگاه‌ها برای سنجش وزن اجسام استفاده می‌شود را ترازوی فروشگاهی می‌گویند.در این مقاله درباره لیست قیمت ترازوی فروشگاهی صحبت می کنیم.

واحد اندازه‌گیری جرم در کشور ایران گرم و کیلوگرم است.بنابراین اکثر ترازوهای فروشگاهی از نوع دیجیتالی بوده که وزن مواد را برحسب گرم روی یک صفحه‌نمایش دیجیتالی به نمایش درمی‌آورند. این ترازوها دارای ورودی قیمت می‌باشند. بدین ترتیب شما می‌توانید قیمت جنس موردنظر را وارد کرده و ترازو قیمت آن جنس را با توجه به وزن محصول محاسبه می کند.

ترازوی فروشگاهی وسیله‌ای است که به‌وسیله آن می‌توان اجناس را به‌صورت کاملاً دقیق وزن کرد. برخی از انواع ترازوهای فروشگاهی ، این قابلیت را دارند که پرینت محصولات را تهیه و به مشتری تحویل دهند. ترازوی های دیجیتال فروشگاهی برحسب مدل قیمت‌های متفاوتی دارند.

معمولاً اکثر ترازوهای فروشگاهی دیجیتال هستند. این ترازوها با امکان واردکردن قیمت می‌توانند قیمت نهایی محصول را برحسب وزن تعیین نمایند.

تاریخچه ترازو

ترازوی یکی از اولین ابزارهایی است که بشر به آن احساس نیاز پیدا کرد. ترازوهای مختلفی از همان ابتدا تاکنون اختراع‌شده‌اند. همه ما ترازوهای دوکفه‌ای را که با وزنه‌های مختلف یا تکه سنگ‌هایی که عدد وزن را رویشان نوشته بودند؛ کار می‌کرد را به یاد داریم. احتمالاً همه ما در خانه پدری از نزدیک ترازو را دیده بودیم. حتی با جابجایی سنگ‌ها و وزنه‌ها روی کفه‌های ترازو بازی می‌کردیم.

ترازوهای دو کفه ای و عقربه ای دقت چندان بالایی ندارند و ممکن است وزن را کم و زیاد نشان دهند.از این رو لازم است تا با خرید یک ترازوی دیجیتال فروشگاهی مطمئن خیالتان از این کم و زیاد شدن ها راحت شود.با توجه به تنوع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ، لیست قیمت ترازوی فروشگاهی نیز بسیار متنوع است.

انواع ترازوی فروشگاهی

ترازو فروشگاهی انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • ترازوی های رومیزی: این نوع ترازو روی میز پیشخوان مغازه قرار داده می‌شود.این نوع ترازو دو نوع عقربه‌ای و دیجیتالی دارد. دقت ترازوی دیجیتالی نسبت به عقربه‌ای بالاتر است.
  • ترازوی لیبل پرینتر دار: نوعی از ترازوهای فروشگاهی هستند که  وزن محصول را محاسبه و قیمت را تعیین می کنند.بعلاوه قابلیت چاپ لیست محصولات و ارائه برگ خرید برای مشتری را هم دارند. این نوع ترازو باعث صرفه جویی در وقت فروشنده می شود.
  • ترازوی سیم‌کارتی: این نوع ترازو نوعی از ترازوی لیبل پرینتر دار است.این ترازو به فروشنده‌ این امکان را می‌دهد تا در ساعات مشخصی گزارش فروشش را از طریق پیامک دریافت نماید.مزیت این ترازو این است که فروشنده می تواند از اشتباهات عمدی و سهوی صندوقدار یا حسابدارش مطلع شود.
  • ترازوی باسکولی: برای وزن کردن اجسام و اجناس سنگین از این ترازو استفاده می‌شود. در عمده‌فروشی‌های میوه و تره‌بار معمولاً از باسکول‌ها استفاده می‌شود.این نوع ترازوها بدنه بسیار محکمی دارند.

لیست قیمت ترازوی فروشگاهی و خرید ترازو

قیمت ترازوی فروشگاهی
قیمت ترازوی فروشگاهی

برای خرید ترازو ابتدا لازم است نوع کسب و کارتان را مدنظر قرار دهید. سپس نوع استفاده‌ای که از ترازو خواهید داشت را بررسی کنید. بررسی انواع ترازو و لیست قیمت ترازوی فروشگاهی، می‌تواند به شما برای خریدی بهتر کمک کند.

گروه مهندسی میزونسیتو با ارائه انواع ترازوهای ایرانی و خارجی دیجیتال شامل برند های دیبال، دیجی، رادین، صدر، صبا و سایر برند ها، انواع صندوق های مکانیز فروشگاهی می تواند خیال شما را بابت خرید مطمئن آسوده سازد.بعلاوه این شرکت انواع فیش پرینتر حرارتی، انواع بارکد اسکنر، انواع رول های حرارتی ترازو و فیش پرینتر در سایز های مختلف، انواع لیبل های ترازو و لیبیل پرینتر را برای فروش در اختیار دارد.

مشاوره جهت استفاده نرم افزارهای فروشگاهی و استفاده از سولوشن جهت ارتباط با انواع ترازو، آموزش نرم افزارهای فروشگاهی و رستورانی و خدمات پس از فروش آنها هم از خدمات گروه میزونسیتو می باشد. راه اندازی و نصب و آموزش انواع ترازوهای دیجیتال و نصب و راه اندازی شبکه مجموعه به صورت بی سیم یا باسیم نیز از جمله خدمات نرم افزاری گروه مهندسی میزونسیتو است.

 برای مشاهده لیست قیمت ترازوی فروشگاهی و دریافت مشاوره جهت خریدی بهتر، مشاهده انواع ترازوی های دیجیتال فروشگاهی به صفحه ما در وب سایت میزونسیتو مراجعه نمایید.